Op deze pagina vindt u alle kittens die beschikbaar zijn voor adoptie.
Voor vragen of interesse bij een kitten kunt u contact opnemen met Marion:

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Axel

Axel is geboren op 20-08-2019 en is door de dierenambulance binnen gebracht. Het is een heel lief katertje. Met een prachtige kop en een “knikje” in zijn staart.
Als hij in zijn mandje ligt, dan wilt hij graag geaaid worden en dan spint hij er hard op los. Maar dan ook echt hard.

Axel is gek op aandacht. Als je tegen hem praat zegt hij ook vaak wat terug. Echt heel leuk. Wanneer hij geritsel hoort dan komt hij er meteen aangerend om te kijken of er iets voor hem bij zit. Axel speelt graag met andere katten, maar ook met mensen.

Wie neemt dit lieve, slimme, knuffelige, prachtig katertje in huis? Axel is gelijk plaatsbaar. Axel is 1X ingeënt en gechipt ontwormd en ontvlooid en en kost €130

Heeft u interesse in Axel of wilt u meer over hem weten bel dan met Marion, 0641548007

Buitenplaats gezocht voor 4 katten!

Gezocht buitenplaats voor 4 volwassen katten. Zijn te wild om in huis te plaatsen. Moeten weg bij woonhuis in een dorp. Moeten wel gevoed worden want ze zijn zijn niet gewend te leven van hetgeen ze vangen. Komen geneutraliseerd bij u. Wie oh wie geeft deze katten een nieuwe start?

Stichting Kitty Cat zoekt een goed tehuis voor Amigo.

Amigo is een kater van ruim een jaar oud, hij heeft een rustig karakter, hij maakt graag contact met andere katten.

Hij heeft ook wel een eigen wil, laat zich graag aaien maar geeft ook duidelijk zijn grenzen aan.

Hij is minder geschikt voor omgang met jonge kinderen, ze zijn vaak te enthousiast en dat vindt hij eng.

Amigo is gecastreerd en geënt, ontvlooid en ontwormd. De kosten voor hem zijn €130.

Heeft u interesse of wilt u meer weten bel dan met Marion 0641548007

Stichting Kitty-Cat zoekt een goed tehuis voor Wijntje!

Wijntje is geboren rond 15 mei en is bij een boerderij gevonden samen met haar broertjes Wodka en Whiskey. Wijntje is gelijk plaatsbaar. Ze is een rustig dametje dat letterlijk en figuurlijk de kat uit de boom kijkt! Ze ligt dan ook het liefst bovenin de krabpaal en vindt het heerlijk om de hele dag een beetje te soezen.

Ze vindt mensen nog een beetje eng, maar als je even met haar alleen bent gaat ze wel haar gang. Je kunt haar vrijuit aaien en als zij zin heeft kroelt ze met je. Wel is ze een echte kat, wat ze niet wil doet ze niet.

Ze speelt graag met haar vriendinnetjes en rent dan het liefst achter balletjes aan. Als je haar pakt, verstijft ze eerst maar na een paar minuutjes begint ze toch te spinnen en vindt ze het heerlijk. Ze heeft een baasje nodig dat het geduld kan opbrengen om haar vertrouwen te winnen. We zoeken dan ook een baasje die ervaring heeft met katten en het liefst met wat angstige katten.

Wijntje is 2 keer ingeënt, gesteriliseerd, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 199,00. Heeft u interesse in deze lieve poes, bel dan met Marion 06141548007