Kittens

Beschikbare kittens

Stichting Kitty -Cat zoekt goed tehuis voor Nicole en Nardie.
Nicole en Nardie zijn geboren op 11 april 2019 en zijn zusjes.
We willen deze katten samen plaatsen.
Nicole is iets brutaler dan Nardie. Ze zijn altijd bij elkaar. Ze spelen samen liggen samen en stoeien samen.

Beide zijn ze erg aanhankelijk, je kunt ze ten alle tijden oppakken maar hebben nog geen zin om lekker bij je te gaan liggen. Dat komt vanzelf. Het is zo vermakelijk om naar te kijken dat je vergeet de televisie aan te zetten.
Nicole en Nardie zijn opgevoed bij een hond en kunnen het daar prima mee vinden.

Beide katten zijn ingeënt en gechipt en kosten samen 260 euro. Heeft u interesse bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Jenga.

Jenga is terug gekomen omdat hij de oudere poes niet met rust liet. Zo’n jong manneke wil uiteraard spelen.
Jenga is geboren op 17 september 2018.
Jenga is een lieve aanhankelijke kater. Hij komt graag bij je op schoot zitten, maar vind het ook heerlijk in de krabpaal te zitten. Jenga speelt graag met een hengeltje. Ligt graag in de krabpaal en is een echte lieverd.

Jenga wil nog graag naar buiten. Dat is hij ook gewend maar dat mag hij bij ons niet. Toch denken we dat Jenga prima eraan zou kunnen wennen om binnen te blijven. Hiervoor is het dan wel nodig dat er geen deuren of ramen open staan.

Jenga is opgevoed met een grote wat oudere hond een bouvier, maar kan het ook prima vinden met de kleinere hondjes van het gastgezin.

Jenga is een echte spring in het veld. Hij springt 2 meter omhoog in de krabpaal, terwijl hij ook via plankjes kan gaan. Hij zit graag boven in de krabpaal de andere dieren te observeren. Gebeurt er iets engs dan gaat Jenga dat zeker even bekijken.

Jenga is ontwormd, ontvlooid, 1 x ingeënt, gecastreerd en gechipt en kost 150,00.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Evert.

Evert is geboren op 18 april 2019.
Evert is een lief, aanhalig klein katertje wie erg graag bij je komt liggen.
Evert is beslist niet bazig. Hij laat dat graag over aan zijn zus Elske.

Evert kan erg goed met andere katten. Evert is een speels katertje wat graag speelt met zijn andere maatjes maar ook met het muisje aan stokje vind hij ook erg leuk.

Als je Evert aait gaat hij er helemaal voor liggen en spint het uit van plezier.
Evert willen we graag samen met Elske plaatsen. Het is een leuk stel.

Evert is bij de plaatsing 1 keer ingeënt en gechipt. Evert kost 130 euro, hij is plaatsbaar vanaf donderdag 27 juni. Dan is hij 10 weken oud. De beide kittens zijn te reserveren. Hiervoor betaald u 30,00 aan per kitten, deze kosten worden later van het totaalbedrag afgetrokken. Bij vragen of interesse mag u Marion bellen, 0641548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Loes.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Loes. Loes is geboren op 1-08-2012.Loes is een lieve poes, ze is graag bij de mensen, zoals u kunt zien op de video. Ze wil graag aandacht, maar ook naar buiten wil ze erg graag. We zoeken voor haar dan ook een thuis waar ze die aandacht krijgt op momenten dat zij dat wil maar ook lekker buiten mag en kan rondbanjeren. Loes is wel lekker eigenzinnig, een echte divaZe moet zichzelf kunnen zijn. Daarom vinden we haar ook niet geschikt voor bij kinderen. Loesje is 1 x ingeënt, gechipt, gesteriliseerd, ontwormd en ontvlooid en kost 105,00. Heeft u interesse in Loes bel dan met Marion 0641548007.

Geplaatst door Stichting Kitty-Cat Winterswijk op Zaterdag 30 maart 2019

Loes is geboren op 1-08-2012.

Loes is wel heel eigenzinnig, een echte diva. Ze moet zichzelf kunnen zijn. Daarom vinden we haar ook niet geschikt voor bij kinderen.