Kittens

Beschikbare kittens

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Loes.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Loes. Loes is geboren op 1-08-2012.Loes is een lieve poes, ze is graag bij de mensen, zoals u kunt zien op de video. Ze wil graag aandacht, maar ook naar buiten wil ze erg graag. We zoeken voor haar dan ook een thuis waar ze die aandacht krijgt op momenten dat zij dat wil maar ook lekker buiten mag en kan rondbanjeren. Loes is wel lekker eigenzinnig, een echte divaZe moet zichzelf kunnen zijn. Daarom vinden we haar ook niet geschikt voor bij kinderen. Loesje is 1 x ingeënt, gechipt, gesteriliseerd, ontwormd en ontvlooid en kost 105,00. Heeft u interesse in Loes bel dan met Marion 0641548007.

Geplaatst door Stichting Kitty-Cat Winterswijk op Zaterdag 30 maart 2019

Loes is geboren op 1-08-2012.

Loes is wel heel eigenzinnig, een echte diva. Ze moet zichzelf kunnen zijn. Daarom vinden we haar ook niet geschikt voor bij kinderen.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Aloys

Aloys is geboren op 01 mei 2017. Aloys is een lieve kater die graag bij de mensen is. Hij wil graag met je kroelen, maar als hij lekker aan het snuffelen is mag je hem alleen maar met rust laten. Dit laat hij horen door dan kort te grommen. Hij heeft nog geen poot naar ons uitgestoken, maar dat komt dan ook dat we niet verder gaan dan Aloys wil. Het lijkt of hij een beetje siamees bloed in zich heeft. Hij is prachtig zwart, slank en lief dus wat wil je nog meer.
Aloys is 1 x ingeënt, gechipt, gecastreerd, ontwormd en ontvlooid en kost 105,00. Heeft u interesse in dit mooie mannetje bel dan met Marion 0641548007