Op deze pagina vindt u alle kittens die beschikbaar zijn voor adoptie.
Voor vragen of interesse bij een kitten kunt u contact opnemen met Marion: 06 41548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Luca.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Luca.Luca is geboren op 9 mei 2019.Luca is een zeer intelligent heertje, hij speelt graag met andere kattenLuca is ondernemend en aanhankelijk.Luca zoekt contact met de mensen, komt naar je toe en vraagt om aandacht.Het is een genot om hem bezig te zien, door op een afstand naar hem te kijken heb je geen televisie meer nodig.Samen met de mens spelen vind hij heerlijk, daar geniet hij duidelijk van. En als hij uitgespeeld is, moe en tijd voor zijn slaapje, komt hij lekker bij je op schoot liggen of heel dicht bij je liggen.Luca is 2 x ingeënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 150,00. Binnenkort wordt hij gecastreerd en dan gaat hij 185,00 kosten. Heeft u interesse in Luca bel dan met Marion 0641548007

Geplaatst door Stichting Kitty-Cat Winterswijk op Vrijdag 18 oktober 2019

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Luca.

Hijuca is geboren op 9 mei 2019 en is een zeer intelligent heertje, hij speelt graag met andere katten Luca is ondernemend en aanhankelijk en zoekt contact met de mensen, komt naar je toe en vraagt om aandacht. Het is een genot om hem bezig te zien, door op een afstand naar hem te kijken heb je geen televisie meer nodig.

Luca is 2 x ingeënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 150,00. Binnenkort wordt hij gecastreerd en dan gaat hij 185,00 kosten. Heeft u interesse in Luca bel dan met Marion 06-41548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Yakup.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Yakup.Yakup is geboren 15 juli 2019.Yakup is een prachtige zwarte kater.Lief aan afhankelijk en heel erg speels.Hij speelt ook graag met onze hond??????.Hij komt bij je liggen en spint er vrolijk op los.Samen met zijn broers ligt hij graag op en zacht dekentje te slapenYakup zit samen met zijn 2 broers en zijn nu groot genoeg om een nieuw huisje te zoeken.Hij is 2 x geënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd. Hij kost 130,00Wil u deze ontzettende leuke kater in uw huis willen nemen dan neem contact op met Marion.06141548007

Geplaatst door Stichting Kitty-Cat Winterswijk op Dinsdag 15 oktober 2019

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Yakup.

Yakup is geboren 15 juli 2019 en is een prachtige zwarte kater. Hij is lief aanhankelijk en heel erg speels en speelt ook graag met onze hond.

Hij komt bij je liggen en spint er vrolijk op los. Samen met zijn broers ligt hij graag op en zacht dekentje te slapen Yakup zit samen met zijn 2 broers en zijn nu groot genoeg om een nieuw huisje te zoeken.

Hij is 2 x geënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd. Hij kost 130,00

Wil u deze ontzettende leuke kater in uw huis willen nemen dan neem contact op met Marion: 06-41548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Theo.

Theo is geboren op 10 juni 2019. Theo is gevonden op een camping. Theo is net een campinggast. Hij gedraagt zich heel relaxed. Hij is ondernemend en staat met zijn snuitje altijd vooraan.

Theo is bereid tot spelen met een balletje of met een pantoffel of gewoon samen met de andere kittens. Soms is Theo nog wel een klein tikkeltje op zijn hoede. Van Theo kun je zelfs hele mooie vakantiekiekjes schieten, want hij is ook nog eens super fotogeniek. Een prachtig, levendig en nieuwsgierig mannetje de supergraag een mooi thuis wil om de mensen blij te maken met zijn aanwezigheid.

Theo is 2 x ingeënt, gecastreerd, gechipt, ontwormd en ontvlooid en kost 185,00. Heeft u interesse in Theo bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Tycho!

Tycho is geboren op 10 juni 2019.. Tycho wil graag samen met Tientje geplaatst worden, Alleen kan maar liever niet. Tycho is een heel lief, beetje sullig en verlegen katertje. Hij speelt heel graag met een pingpong balletje. Hij buitelt en springt vol aandacht achter het balletje aan. Wel heeft u nog een beetje geduld nodig om hem te laten wennen. Hij kijkt graag de spreekwoordelijke kat uit de boom.

Tycho is een enorm innemende kat met een prachtig snuitje. Helemaal zwart dat maakt hem nog bijzonderder. Tycho is echt toe aan een eigen plekje bij mensen in het gezin. Tycho zou dan ook graag een prachtig plekje in een gezin of bij iemand alleen willen, om kopjes te geven en knuffels te ontvangen.
Zijn liefde krijgt u ervoor terug! En zijn prachtige mannelijke verschijning zal ervoor zorgen dat u kunt genieten van zijn aanwezigheid, en zijn spel .

Tycho is 2 x ingeënt, gechipt, gecastreerd, ontwormd en ontvlooid en kost 185,00. Voor meer informatie over Tycho, of bij interesse in Tycho kunt u contact opnemen met Marion 06-41548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Tientje.

Tientje is geboren op 10-06-2019. Tientje is een echt poesje. Ze is nog een beetje bang, de wereld is zo groot en als die niet ideaal gestart is dan kost het wat meer tijd om je over te geven.

Een echt meisje , hoewel ze zich een beetje blijft verzetten en daarbij een beetje afstand houd, wil ze wel degelijk. Als je maar de moeite neemt om haar gerust te stellen dan geeft ze zich over. Ze likt je vingers en eet je het liefste op al spinnend en ronkend van genoegen. Kleine Tientje heeft dus iemand nodig die begrijpt dat je soms even wat tijd nodig hebt.
Een heel lief, soms een beetje kattig poesje wat heel graag een warm nestje zoekt met heel veel liefde en begrip.

Tientje is 2 x ingeënt, gesteriliseerd, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 199,00. Heeft u interesse in Tientje neem dan contact op met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Arty!

Dit kleine lieve schatje is Arty. Arty heeft niet zo’n goede start gehad. Hij komt van een boerderij waar zijn nestgenootjes door een hond zijn gegrepen. Hij is als enige overgebleven. (moeder is nu gesteriliseerd dus gebeurd niet weer), Arty kwam binnen als een bang katertje, maar hij is compleet opgeknapt. Arty houdt enorm van knuffelen en spint dan ook erg hard. Ook vindt hij natuurlijk rennen en spelen leuk. Arty luistert goed naar z’n naam en komt graag een knuffel halen als hij geroepen wordt.

Arty is twee keer ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid en kost €150 Heeft u interesse in deze lieverd, dan kunt u contact opnemen met Marion 06 41548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Missy.

Missy is ongeveer 3 jaar oud en is een lieve, maar pittige dame. Ze vindt het heerlijk om knuffels te halen en praat veel. Ook is ze erg graag buiten om in de bomen te kunnen klimmen en met de muizen te spelen. Ze heeft een lief en goed karakter, maar laat het wel weten als ze het zat is. Missy kan met honden en niet al te kleine kinderen.

Missy is 2 x ingeënt, gechipt, gesteriliseerd ontwormd en ontvlooid en kost 105,00. Heeft u interesse in Missy bel dan met Marion 06-41548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Xeno.

Xeno is geboren 15 juli en is een Cyperse kater. Hij kwam hier binnen als de kleinste en was iets verzwakt. Na dierenarts behandeling is hij nu ongeveer de sterkste van de 3 broers!

Ondernemend uitdagend en om aandacht vragend, hij is diegene die nu de baas is. Vrolijk en hard spinnend ligt hij graag bij je. Onderzoekt het hele huis en maakt van alles een speeltje.

Xeno is 1 x ingeënt, gechipt en ontwormd en ontvlooid en is op zoek naar een nieuw 5 sterren huisje.

Hij kost €130.- Bij interesse kan u Marion bellen: 06-41548007

Stichting Kitty-Cat zoekt een goed tehuis voor Aafje!

Aafje is geboren rond 01 junii en is binnengebracht door de dierenambulance nadat ze was gevonden op straat. Het is een prachtig katje met een glanzende vacht en ze is heel avontuurlijk ingesteld, Ze gaat het liefst op ontdekkingstocht en is ook gek op jagen (op speelgoedmuizen). Aafje is bevriend met Wodka, daarmee kan ze uren spelen. Ze rennen het liefst achter elkaar aan. Het zou dan ook geweldig zijn als deze twee bij elkaar kunnen blijven. Door wat Aafje heeft meegemaakt, is ze achterdochtig naar mensen toe. Ze vindt het allemaal maar eng! Haar nieuwe baasje moet wel geduld hebben om dit katje vertrouwen te geven. Aafje is meteen plaatsbaar.

Aafje 1 keer geënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 130,00. Heeft u interesse in deze lieve poes, bel dan met Marion 06141548007

stichting Kitty-Cat zoekt een goed tehuis voor lieve Wodka!

Wodka is geboren rond 15 mei en is bij een boerderij gevonden samen met zijn zusje Wijntje en broertje Whisky. Wodka is gelijk plaatsbaar. Wodka is een vrolijk mannetje en houdt van aandacht geven en krijgen. Hij laat onder luid gespin merken hoe gek hij op je is en geeft graag kopjes. Behalve knuffelen is hij natuurlijk ook gek op spelen. Het liefste speelt hij met zijn vriendinnetje Aafje (ook direct plaatsbaar). Samen zijn ze een komisch duo. Maar alleen kan Wodka ook weg.

Wodka zit in een gastgezin in Westervoort, dit ligt in de buurt van Arnhem. Wodka is 1 keer geënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 130,00

Heeft u interesse in deze lieve kater, bel dan met Marion 06141548007

Stichting Kitty-Cat zoekt een goed tehuis voor Wijntje!

Wijntje is geboren rond 15 mei en is bij een boerderij gevonden samen met haar broertjes Wodka en Whiskey. Wijntje is gelijk plaatsbaar. Ze is een rustig dametje dat letterlijk en figuurlijk de kat uit de boom kijkt! Ze ligt dan ook het liefst bovenin de krabpaal en vindt het heerlijk om de hele dag een beetje te soezen. Ze vindt mensen nog een beetje eng, maar als je even met haar alleen bent gaat ze wel haar gang. Ze speelt graag met haar vriendinnetjes en rent dan het liefst achter balletjes aan. Als je haar pakt, verstijft ze eerst maar na een paar minuutjes begint ze toch te spinnen en vindt ze het heerlijk. Ze heeft een baasje nodig dat het geduld kan opbrengen om haar vertrouwen te winnen.

Wijntje zit in een gastgezin in Westervoort. Daar is ze dan ook te bezoeken.

Wijntje is 1 keer geënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 130,00. Heeft u interesse in deze lieve poes, bel dan met Marion 06141548007

Stichting Kitty-Cat zoekt een goed tehuis voor de mooie Annabel!

Annabel is op straat gevonden en binnengebracht door de dierenambulance. Zij is geboren rond 15 mei. Dit poesje steelt ieders hart met haar grappige pluimpjes op de oren en houdt van knuffelen. Ze laat dit merken door luid te spinnen! Annabel is heel makkelijk met andere katten, ze speelt graag met andere katjes.

Ze zit in een gastgezin in Westervoort. Dit ligt dicht bij Arnhem. Annabel is 1 keer geënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 130,00.

Heeft u interesse in deze lieve poes, bel dan met Marion 06141548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Amber.

Deze vrolijke, enthousiaste jongedame is Amber. Ze is geboren op ongeveer 14 juni 2019.

Met Amber krijg je echt leven in huis. Spelen,spelen en nog eens spelen. Het liefst met de anderen, dat doet ze graag. Dit kan ze lang volhouden. Maar als ze moe is zoekt ze je op en nestelt zich heerlijk bij je op de bank. Amber is echt een dotje waar je veel plezier mee en van zult hebben ! Amber is 1 maal geënt. Als ze nog in het gastgezin is zal ze rond 24 oktober haar tweede enting krijgen en gesteriliseerd worden.

Amber is direct plaatsbaar. Ze is gechipt, 1 x ingeënt, ontwormd en ontvlooid en kost 130,00.

Heeft u interesse in Amber bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Zora.

Zora is geboren op 12-8-2018. Ze is samen met haar moeder en de nieuwe kittens van haar moeder bij ons in de opvang gekomen.

Zora is een afstand kat. De eigenaar ging samen wonen, vriendin was allergisch, het huis was leeg maar de katten kon hij niet kwijt. Zora is pikzwart met alleen een paar witte haartjes op de borst. Het is een lief aanhankelijk katje.

In het begin vindt ze alles wel wat spannend en het duurt een poosje voordat je haar vertrouwen wint. Ze is wat angstig voor nieuwe dingen zoals een hond en stofzuiger en verstopt zich dan. Zora is heel zindelijk, kan het prima vinden met onze andere kat, speelt graag en houdt zeker ook van knuffelen en zit daarbij graag op schoot. Ze gaat gemakkelijk in de reismand en een ritje in de auto is geen probleem. Zora is gelijk plaatsbaar. Zora is 1x ingeënt en gechipt, ontwormd, ontvlooid en gesteriliseerd en kost €105,00

Heeft u interesse in Zora of wilt u meer over haar weten, bel dan met Marion, 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Famke.

Famke is geboren op 10-09-2018. Ze is een jong en ontzettend lief poesje. Ze komt graag aandacht bij je vragen.

Femke is dol op spelen. Die speelmomenten heeft ze echt nodig, ze vindt het o.a. leuk om achter balletjes/stoffen muisjes aan te rennen en met een speeltunnel te spelen. Ook een hengeltje met een muisje eraan vindt ze erg leuk.

Af en toe is Femke gezond ondeugend. Dit komt door haar achtergrond. Al veel te jong had ze een nest kittens en kon ze niet meer spelen maar moest ze de kittens opvoeden. Dit is ze nu duidelijk aan het inhalen. Door haar consequent op te voeden zal dit over een niet te lange tijd vanzelf ophouden.

.

Vanuit haar karakter is ze erg nieuwsgierig/onderzoekend, ze gaat in een nieuwe omgeving alle plekken eerst ontdekken en is niet bang. Ze went snel.

Bij andere katten in de buurt is zij de baas en dominant. Maar als ze alleen is heb je haar graag om je heen, ze geeft veel gezelligheid en knuffelt graag. Wel heeft ze ruimte nodig.

Femke is gechipt, gesteriliseerd, 2 x ingeënt, ontwormd en ontvlooid en kost 105,00.

heeft u interesse in Femke bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty -cat zoekt goed tehuis voor Amy!

Dit meisje is geboren rond 22 juli 2019. Dit super schattige meisje heeft een erg hoog knuffelgehalte! Maar Amy is een speciaal dametje. Dapper als ze is stapte ze als de kleinste gelijk de kamer rond terwijl de andere poezen haar goed in de gaten hielden. Dat weerhield kleine Amy er niet van om de boel eens goed te gaan bekijken!

Buiten het feit dat Amy totaal geen angst lijkt te kennen is ze ook nog eens erg mooi!!!! Met haar grappige wipneus en haar prachtige grote ogen kijkt ze nieuwsgierig rond en verovert ze gelijk je hart ,hoe schattig kun je zijn!!!

Amy is gewend aan gezelschap ,heeft hier haar grote vriendin Beau! Op de leeftijd van Amy plaatsen we haar niet alleen. Dus wilt u twee kittens of een kitten bij uw eigen kat dan kunt u op Amy reageren. Heel misschien mag Beau wel mee?

Amy is 1x geënt ,gechipt, ontwormd en ontvlooid en kost €130. Heeft u interesse in Amy, of wilt u meer weten over haar bel dan met Marion 06-41548007

Stichting Kitty-cat zoekt goed tehuis voor Beau!!

Dit kleine meisje is samen met haar broertje Boaz en broertje Baasje gevonden in het maisveld Geschatte geboortedatum is rond 15 juni. Dit meisje is de kleinste van de drie , en heeft het zelfde goedaardige karakter als haar grotere broers!! Met haar mooie rode kuifje is ze een bijzonder poesje om te zien!!

Beau heeft bij ons een klein vriendinnetje waar ze heerlijk mee kan dollen, en heeft nog een grote sterke broer ,wat wil je nog meer!! Beau speelt vanaf het moment dat de zon opkomt totdat het donker wordt en zelfs dat is soms nog geen reden om naar poezendromenland te gaan !!

Beau is goed op weg om het met mensen ook een beetje leuk te vinden , maar spelen en ontdekken is nu nog wel interessanter !! Het zou fijn zijn als er iemand helemaal verliefd zou worden op dit kleine schattige meisje , wij zijn het al!!!!!

Beau is 1x geënt ,gechipt ,ontvlooid en ontwormd en kost €130 Heeft u interesse in Beau of wilt u meer weten over haar, bel dan met Marion 06-41548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Abel.

Abel is een mannetje geboren ongeveer 7 mei 2019. Abel is met kennismaking met nieuwe mensen eerst wat angstig, hij bekijkt het dan allemaal vanuit onder de bank. Is hij eenmaal gewend dan is het een ontzettend lief manneke.

Abel vind het heerlijk om met de andere kittens bij op de bank te liggen. Hij word dan graag geaaid en kammen vind hij ook zalig. Ook rent en speelt hij graag met de andere kittens. Daar kan hij zich ook uitstekend mee vermaken. Als Abel in het begin wat extra aandacht krijgt zul je zien dat je een leuke ,lieve en gezellige huisgenoot aan hem hebt.

Abel is gechipt, ontvlooid en ontwormd, maar is ook maar 1 maal geënt. Al hij rond 24 oktober nog in het gastgezin is krijgt hij de tweede enting en word hij gecastreerd. Heeft u interesse in Abel, bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Achilles

Achilles is een prachtig rood katertje, geboren 15 mei jl. Achilles is een heel alert en slim beestje dat graag wil spelen en knuffelen. Hij heeft in zijn jonge leventje al een klein trauma opgelopen (waarschijnlijk doordat hij in het buitengebied gedumpt is en het vertrouwen in mensen zo is kwijtgeraakt. Waardoor hij het direct benaderen door mensen nog wat spannend vind. Als je het voorzichtig aanpakt dan heb je hem binnen no time aan het snorren en spelen. Dus dat gaat met wat liefde en aandacht helemaal goed komen!

Achilles is echt een heerlijk katertje! Achilles is ontvlooit, ontwormt, gechipt en 2 keer ingeënt en kost 150,00

Heeft u interesse in Achilles neem dan contact op met Marion 0641548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Allicha.

Allicha is geboren op 15 mei 2019. Dit is een geschatte datum. Ze is een heel bijzonder poesje! Ze is heel slim en ongelofelijk nieuwsgierig. Door haar wens om overal bij te zijn heeft ze al heel veel angst overwonnen. Maar Allicha heeft nog wel veel 1 op 1 aandacht nodig omdat ze zich in een groep vaak terugtrekt. Alicha doet alles om bij de mensen te mogen zijn en houdt alles wat je doet in de gaten. Ze moet nog wel veel vertrouwen winnen maar door haar grote nieuwsgierigheid komt ze daar stapje voor stapje overheen.

Ze komt nu al bij je zitten en laat zich aaien al vind ze het reuze eng.Allicha verdient een plek waar mensen de tijd en rust hebben om in haar te investeren want ze wil niets liever als je ‘vriendje’ worden.

Alicha is gelijk plaatsbaar bij mensen die tijd kunnen investeren om een band met haar op te bouwen. Alicha is 2x ingeënt en gechipt ontwormd, gesteriliseerd en ontvlooid en kost 199,00. Heeft u interesse in Alicha neem dan contact op met Marion 0641548007

Stichting Kitty Cat zoekt een goed tehuis voor Ugo!

Ugo is geboren op 4 juli 2019 bij ons thuis! Ugo is een kater, en heerlijk speels, hij heeft een zachtaardig karakter en een echte knuffel kat!

Ugo is geënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid kosten van dit kitten is 130 euro! Heeft u interesse of wilt u meer over hem weten bel dan naar Marion 0641548007

Stichting Kitty-cat zoekt goed tehuis voor Fien!

Fien is geboren rond 30 april 2019. Fien is gelijk plaatsbaar. Dit mooie meisje met haar aandoenlijke snuitje lijkt alsof ze aan de yoghurt heeft gezeten en zo is opgedroogd!! Fien is nu een weekje bij ons in het gastgezin. Omdat ze in een ander gastgezin als laatste overbleef en we het kittens gunnen dat ze kunnen spelen is ze bij ons gekomen. Eerst vond ze haar nieuwe gastgezin heel eng! Na een hele dag blazen ,brommen en meppen werd het langzaam stil en ontstond er vriendschap met Boa. Nog steeds kan ze het erg goed vinden met Boaz. Wat was dat leuk om te zien dat ze Boaz af en toe een likje gaf!!

Fien is ook dol op mensen,de kamer binnen gaan is erg moeilijk en eruit nog moeilijker !Het liefst is ze steeds in je buurt ! Ze lift ook erg graag mee op je schouder ,haha!!

Dit meisje verdiend een heel fijn plekje waar ze lekker zichzelf mag zijn met haar leuke ,gekke trekjes zoals aan je haren knabbelen!! Een vriendje of vriendinnetje is voor Fien bijna een must. Fien is gesteriliseerd, gechipt, 2x geënt en ontvlooid en ontwormd,en kost €195 Heeft u interesse in Fien of wilt u meer weten over haar, bel dan met Marion 06-41548007

Stichting Kitty Cat zoekt een goed tehuis voor Rooie Ninja.

Hij is geboren 21 juni 2019. De naam verraad al dat dit een mooie donder is. Kater kleur rood. Nieuwsgierig niet bang ondernemend altijd als eerste bij je komen…meneer wil graag alle aandacht…maar wat een een leukerd,wij moeten altijd om deze rooie lachen.

Toen hij kwam had hij het oog dicht zitten. Dit is nu bijna over en de dieren arts houd hem in de gaten. We hebben een hond en daar is Ninja natuurlijk ook niet bang voor! De staart van de hond is vaak het doelwit voor een aanval.

Rooie Ninja is 1 x ingeënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 130,00. Hebt u interesse is deze erg leuke kater neem dan contact op met Marion 0641548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Okkie.

Okkie is geboren op 15-04-2019 en verwilderd gevonden op een boerderij in Mariënvelde.

Okkie is heel sociaal en praat graag. Hij maakt vaker geluid om iets duidelijk te maken. Okkie was het meest verwilderd van het nest maar ontpopte zich als eerste als een lieve kat die heel luid spint als je in de buurt bent. Als je hem te snel benaderd schrikt hij maar hij laat zich niet weerhouden om opgepakt en aangehaald te worden.

Okkie is de voortrekker van het nest. Zijn transformatie van bange poes naar een kat die vertroeteld wilt worden is bijzonder. Okkie komt graag bij je. Okkie is gelijk plaatsbaar. Okkie is 2x ingeënt en gechipt ontwormd en ontvlooid en en kost 150,00. Heeft u interesse in Okkie of wilt u meer over hem weten bel dan met Marion, 0641548007.

Stichting kitty-cat zoekt een huisje voor de dame Alex. Ze is binnengebracht door de dierenambulance. Alex is geboren op 19- 06 – 2019.

Ze is een mooi rood poesje, die erg van rennen en spelen houdt. Alex is zorgzaam en erg nieuwsgierig. Maar ze is ook echt een rooie met tomeloze energie. Door deze te grote energie en behoefte om te rennen, is ze niet gauw bij de mensen te vinden. Ze speelt liever dan dat ze bij je op schoot ligt. Dit zal later als ze ouder is vast beter worden, hoogstwaarschijnlijk wordt het dan een echte knuffelkat.

Alex is 1 x ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid en kost 130 €uro. Heeft u interesse in lieve Alex dan kunt u contact opnemen met Marion 06 41548007

Stichting Kitty-Cat zoekt een liefdevol huis voor Axis.

Zij is geboren op 01-06-2019. Axis is een pittig poesje met enorme energie en speeldrang. Haal je een speeltje te voorschijn en Axis zit klaar om te stuiteren. Haantje de voorste onder de kittens. Wat een stuiterbal! Verder is Axis heel sociaal en nieuwsgierig en is voortdurend aan het ontdekken. Ze wil ook heel graag naar buiten, want daar is nog meer te beleven. Met Axis haal je een brok energie en gezelligheid in huis!

Axis is gesteriliseerd, 2 x ingeënt en gechipt en kost 190,00. Heeft u interesse in Axis bel dan met Marion 0641548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Amy.

Dit vrolijke ,grappige, speelse en aanhankelijke kitten is Amy. Geschatte geboortedatum van Amy is 7 mei 2019.

Amy is gek van de andere kittens .Ze speelt er graag en veel mee. Na het spelen neemt ze de verzorgende taak tot zich en krijgen de andere kittens een grondige wasbeurt van haar.Vervolgens vind ze het dan heerlijk om bij iemand uit het gastgezin op de bank te gaan liggen. Als je thuis komt is ze altijd de eerste die je komt begroeten. Amy gaat als er visite komt hen eerst bekijken vanuit een veilig plekje. Maar het duurt niet lang of ze komt er weer bij.

Amy is 1 maal ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid. Ze kost €130,00. Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u contact opnemen met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-cat zoekt goed tehuis voor deze lieve schat Boaz!

Boaz is geboren rond 15 juni, en gevonden in het maisveld samen met zijn broertje en zusje. Boaz is gelijk plaatsbaar. Omdat Boaz inmiddels al een poosje bij ons is heeft hij zich natuurlijk ontwikkeld tot een eigen persoonlijkheidje!

Boaz is een echte knuffelkat geworden! Met Boaz in de buurt wordt je helemaal ZEN!!!! Hij is heerlijk zacht en zooo lief!!! Als je de deur binnenkomt wordt je gelijk begroet en bij het verlaten wil hij zooo graag mee! ! Het liefst zit Boaz op je schouder zoals u kunt zien op de foto.

Boaz is er zo aan toe om naar een fijne plek te verhuizen waar hij wat meer plek krijgt ,want hij is inmiddels al goed gegroeid! Een plekje waar hij veel geknuffeld wordt is voor Boaz een must. Als hij dan ook nog een lief vriendje of vriendinnetje krijgt dat is hij helemaal in dromenland!! Al met al een katje die zeker weten je hart gaat veroveren! !!

Boaz is gecastreerd,2x geënt ,gechipt ,ontvlooid en ontwormd en kost €185,00 euro.Heeft u interesse in deze lieve kater bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Liam.

Liam is geboren op 13 mei 2019.

Hij is een lieve, ondernemende kater. Liam spint heel veel. Hij speelt graag en kan zich lang met 1 speeltje vermaken, wanneer hij dorst heeft gaat zijn speeltje wel mee, die moet namelijk ook drinken, hierdoor verdrinkt nogal eens in muisje in de drinkbak, die je even moet afdrogen zodat Liam weer met hem kan spelen.

Hij kan zich prima alleen redden met een speeltje maar vind het ook leuk om samen te spelen. Liam is een enorm speelse kitten en vind alles ook leuk om mee te spelen.

Hij geniet van aandacht en spint veel en hard. Hij vind knuffelen heerlijk maar dit slaat soms om in spelen. Hij is niet bang om nieuwe dingen te ontdekken en is gek op catnip, ook houd hij ervan om te zonnen, en lekker naar buiten te kijken naar alle vogels. Liam is 2 x ingeënt, gechipt, gecastreerd, ontwormd en ontvlooid en kost 185,00. Heeft u interesse in Liam of wilt u hem bezoeken bel dan met Marion 0641548007

Stichting Kitty-cat zoekt een goed te huis voor Astrix.

Astrix is geboren ca. 12 Juni 2019, hij is gevonden in het buitengebied en is door een vrijwilliger van de stichting naar Marion gebracht. Hij is een rood witte kater met bruine oogjes, waarschijnlijk zit er iets van een raskat in.

Hij is samen met een kater en poes (geen fam. Van elkaar) bij ons gekomen. Hij ravot graag met ze en met de andere katten, onze hond vindt hij nog een beetje eng. Astrix is een lief, aanhankelijk, speels, bedeesd katertje. Hij komt graag bij je liggen als hij moe is. Slapen is ook een favoriete bezigheid van hem. Astrix kan af en toe ondeugend zijn.

Astrix is direct plaatsbaar. Hij is 1x ingeënt, gechipt, ontwormt en ontvlooid. De kosten zijn € 130,00 Heeft U interesse in dit lieve, bedeesde katertje, neem dan contact op met Marion, tel. 06-41548007