Op deze pagina vindt u alle kittens die beschikbaar zijn voor adoptie.
Voor vragen of interesse bij een kitten kunt u contact opnemen met Marion: 06 41548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Theo en Tientje. (kater en poes)

Theo en Tientje zijn geboren op 10 juni 2019. Theo en Tientje zijn gevonden op een camping. Theo is net een campinggast. Hij gedraagt zich heel relaxed. Hij is ondernemend en staat met zijn snuitje altijd vooraan.Tientje daarentegen is afwachtend. Na geruime tijd komt zij ook om aandacht vragen. Ze heeft een baas nodig die snapt dat haar vertrouwen winnen langere tijd nodig heeft en moeite kost.

Theo is bereid tot spelen met een balletje of met een pantoffel of gewoon samen met de andere kittens. Soms is Theo nog wel een klein tikkeltje op zijn hoede. Van Theo kun je zelfs hele mooie vakantiekiekjes schieten, want hij is ook nog eens super fotogeniek. Een prachtig, levendig en nieuwsgierig mannetje de super graag een mooi thuis wil om de mensen blij te maken met zijn aanwezigheid.

Tientje sabbelt graag op je vingers en wil graag aandacht als het vertrouwen hersteld is.

Waar deze beide kittens erg goed in zijn is kinderen tijdens ziekte bijstaan. Ze liggen graag bij je zoals te zien is op de foto.

Theo en Tientje zijn 2 x ingeënt, geneutraliseerd gechipt, ontwormd en ontvlooid en kosten samen 385,00. Heeft u interesse in Theo en Tientje bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoek een warm nest voor Ceasar.

Ceasar is een heel bijzonder katertje, geboren rond 1 juli 2019.

Ceasar heeft een uitgesproken karakter, ontzettend lief en eigenzinnig. Hij heeft enerzijds heel veel behoefte aan aandacht en geniet er ook enorm van als je hem aanhaalt. Anderzijds kan hij ook heel rustig zijn eigen gang gaan en in een hoekje liggen snorren. Ceasar is geen druktemaker maar een heerlijke rustige huisgenoot. Hij laat zich moeiteloos oppakken en aanhalen, en kan je zo heerlijk intens smekend aan kijken, zo van ‘aai me, aai me!’.

Ceasar past niet in een huis met jonge kinderen, want wanneer hij onder druk wordt gezet (stevig vasthouden, in nekvel pakken), dan gaan alle nagels uit en wil hij zo snel mogelijk weg.

Ceasar is ontvlooit, ontwormd, gechipt, geënt en gecastreerd en kost 185 euro. Heeft u interesse in Ceasar bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Arty.

Dit kleine schatje is Arty. Hij is geboren op 19 juli 2019. Arty komt van een boerderij. Zijn nestgenootjes zijn door een hond gegrepen en hebben dit helaas niet overleefd. Arty kwam hierdoor getraumatiseerd bij het gastgezin binnen. Maar daar is niks meer van te merken.

Arty is lief, ondeugend, erg grappig en knuffelbaar. Arty praat (miauwt) en spint erg veel. Maar hij is ook echt een baasje met een eigen willetje. Arty is ontwormd, 2 keer ingeënt en gechipt en kost 150€. Heeft u interesse in deze ontzettend leuke kat, dan kunt u contact opnemen met Marion 06 41548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Vita!

Vita is een rode dame die is geboren op 29 augustus 2019 bij ons in de opvang. Ze is dus nog nooit buiten geweest.

Vita is een echte dame. Ze speelt graag met haar broers en zussen maar ook met de oudere kittens weet ze zich goed te vermaken. Als ze moe is ploft ze neer zoals alleen kittens dat kunnen.

Wie wil zich over Vita ontfermen. Ze is wel te jong om alleen geplaatst te worden dus of met een ander kitten of bij een kat die nog onder de 10 jaar is i.v.m. het spelen.

Vita is 1 x ingeënt en gechipt en kost 130,00.

Heeft u interesse in Vita bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Vera!

Vera is geboren op 29 augustus. Ze is bij ons in de opvang geboren dus nooit buiten geweest.

Vera is een mooi maar ook speels dametje. Ze wil graag met haar broers en zussen of met de andere grotere kittens spelen. Als ze uitgespeeld is ploft ze ergens neer en gaat dan lekker slapen. Ze is ten alle tijde op te pakken.

Vera kan niet alleen geplaatst worden maar wel met een ander kitten of bij een volwassen kat onder de 10 jaar. Dit is wegens haar leeftijd.

Vera is ingeënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 130,00. Heeft u interesse in haar bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Valentijn.

Valentijn is geboren op 29 augustus 2019 en dan ook een echte lieverd.

Valentijn is bij ons in de opvang geboren dus nooit buiten geweest. Valentijn is een mooi maar ook speels manneke.Hij wil graag met haar broers en zussen of met de andere grotere kittens spelen. Als uitgespeeld is ploft hij ergens neer en gaat dan lekker slapen. Hij is ten alle tijde op te pakken.

Valentijn kan niet alleen geplaatst worden maar wel met een ander kitten of bij een volwassen kat onder de 10 jaar. Dit is wegens haar leeftijd.

Valentijn is ingeënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 130,00. Heeft u interesse in hem bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Vlinder.

Vlinder vervult op dit moment een grote rol als pleegmoeder. De kittens kunnen haar nog niet missen. Hierdoor is ze niet meteen plaatsbaar, maar ze is al wel te reserveren.

Vlinder is geboren op 01-08-2017. Vlinder is een hele aanhankelijke sociale lieve kat.

Ze is gek op knuffelen, ze krijgt heel graag aandacht, maar geeft het ook net zo lief weer weg. Vlinder komt graag komt bij je op schoot zitten en ze knuffelt heel graag. Wie wil er niet zo’n poes? Vlinder is gek op haar kittens, maar accepteert ook andere katten goed om zich heen.

Bij de plaatsing zal ze 2 x ingeënt, gechipt, gesteriliseerd, ontvlooid en ontwormd zijn en kost ze 105,00. Heeft u interesse in Vlinder bel dan met Marion 0641548007.

Stichting Kitty Cat zoekt een goed tehuis voor Scott,

Scott is een kater en geboren op 4 juli 2019, Scott is gevonden in het buitengebied van Aalten en in samenwerking met de dierenambulance hebben we hem en zijn 5 broers en zussen kunnen pakken. Daarna is hij samen met Simon en Saartje bij pleegmoeder Umi gelegd die hem liefdevol heeft verzorgd en opgenomen.

Scott houdt van mensen om hem heen hij is lief en een echte knuffel, hij is heel rustig en speelt graag. Scott is geënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid. De kosten zijn 130 euro.
Heeft u interesse of wilt u meer weten bel dan met Marion 0641548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Missy.

Missy is ongeveer 3 jaar oud en is een lieve, maar pittige dame. Ze vindt het heerlijk om knuffels te halen en praat veel. Ook is ze erg graag buiten om in de bomen te kunnen klimmen en met de muizen te spelen. Ze heeft een lief en goed karakter, maar laat het wel weten als ze het zat is. Missy kan met honden en niet al te kleine kinderen.

Missy is 2 x ingeënt, gechipt, gesteriliseerd ontwormd en ontvlooid en kost 105,00. Heeft u interesse in Missy bel dan met Marion 06-41548007.

Stichting Kitty-Cat zoekt een goed tehuis voor Aafje!

Aafje is geboren rond 01 junii en is binnengebracht door de dierenambulance nadat ze was gevonden op straat. Het is een prachtig katje met een glanzende vacht en ze is heel avontuurlijk ingesteld, Ze gaat het liefst op ontdekkingstocht en is ook gek op jagen (op speelgoedmuizen). Aafje is bevriend met Wodka, daarmee kan ze uren spelen. Ze rennen het liefst achter elkaar aan. Het zou dan ook geweldig zijn als deze twee bij elkaar kunnen blijven. Door wat Aafje heeft meegemaakt, is ze achterdochtig naar mensen toe. Ze vindt het allemaal maar eng! Haar nieuwe baasje moet wel geduld hebben om dit katje vertrouwen te geven. Aafje is meteen plaatsbaar.

Aafje 1 keer geënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 130,00. Heeft u interesse in deze lieve poes, bel dan met Marion 06141548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Whisky.

Whisky is geboren op 15-05-2019 en is een vrouwtje.

Whisky is een lieve rustige kat, alhoewel ze momenteel nog erg angstig is wil ze wel erg graag aandacht. Momenteel kruipt ze nog snel weg, maar als je haar rustig benaderd en haar positieve aandacht geeft komt ze uiteindelijk naar je toe.

Je moet geduld met haar hebben om het vertrouwen te winnen. Maar als je haar vertrouwen hebt, dan zal ze een echt maatje blijken te zijn.

Whisky is 2 x ingeënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 150,00.

Heeft u interesse in Whisky, of wilt u meer informatie, bel dan met Marion 0641548007.

stichting Kitty-Cat zoekt een goed tehuis voor lieve Wodka!

Wodka is geboren rond 15 mei en is bij een boerderij gevonden samen met zijn zusje Wijntje en broertje Whisky. Wodka is gelijk plaatsbaar. Wodka is een vrolijk mannetje en houdt van aandacht geven en krijgen. Hij laat onder luid gespin merken hoe gek hij op je is en geeft graag kopjes. Behalve knuffelen is hij natuurlijk ook gek op spelen. Het liefste speelt hij met zijn vriendinnetje Aafje (ook direct plaatsbaar). Samen zijn ze een komisch duo. Maar alleen kan Wodka ook weg.

Wodka zit in een gastgezin in Westervoort, dit ligt in de buurt van Arnhem. Wodka is 2 keer geënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en gecastreerd en kost 185,00

Heeft u interesse in deze lieve kater, bel dan met Marion 06141548007

Stichting Kitty-Cat zoekt een goed tehuis voor Wijntje!

Wijntje is geboren rond 15 mei en is bij een boerderij gevonden samen met haar broertjes Wodka en Whiskey. Wijntje is gelijk plaatsbaar. Ze is een rustig dametje dat letterlijk en figuurlijk de kat uit de boom kijkt! Ze ligt dan ook het liefst bovenin de krabpaal en vindt het heerlijk om de hele dag een beetje te soezen. Ze vindt mensen nog een beetje eng, maar als je even met haar alleen bent gaat ze wel haar gang. Ze speelt graag met haar vriendinnetjes en rent dan het liefst achter balletjes aan. Als je haar pakt, verstijft ze eerst maar na een paar minuutjes begint ze toch te spinnen en vindt ze het heerlijk. Ze heeft een baasje nodig dat het geduld kan opbrengen om haar vertrouwen te winnen.

Wijntje zit in een gastgezin in Westervoort. Daar is ze dan ook te bezoeken.

Wijntje is 1 keer geënt, gechipt, ontvlooid en ontwormd en kost 130,00. Heeft u interesse in deze lieve poes, bel dan met Marion 06141548007

Stichting Kitty-Cat zoek een heerlijk huisje voor Anje.

Anje is een prachtig zwartwit poesje, geboren op 2 mei 2019. Ze heeft een hele mooie tekening en een prachtige staart met een witte ring. Anje is heel erg mensgericht, ze laat zich moeiteloos oppakken en snort dan met hart en ziel. Anje is zo’n poesje dat je echt kan aankijken en contact met je legt.

Ze is ook een heel fanatieke speeldame en scheurt als een dolle achter speeltjes aan. Kortom, met Anje haal je een poes in huis die alles heeft wat je in een kat zoekt!

Anje is ontwormd en ontvlooid, 2 x geënt, gechipt en gesteriliseerd en kost €199,00.

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Achilles

Achilles is een prachtig rood katertje, geboren 15 mei jl. Achilles is een heel alert en slim beestje dat graag wil spelen en knuffelen. Hij heeft in zijn jonge leventje al een klein trauma opgelopen (waarschijnlijk doordat hij in het buitengebied gedumpt is en het vertrouwen in mensen zo is kwijtgeraakt. Waardoor hij het direct benaderen door mensen nog wat spannend vind. Als je het voorzichtig aanpakt dan heb je hem binnen no time aan het snorren en spelen. Dus dat gaat met wat liefde en aandacht helemaal goed komen!

Achilles is echt een heerlijk katertje! Achilles is ontvlooit, ontwormt, gechipt en 2 keer ingeënt en gecastreerd en kost 185,00

Heeft u interesse in Achilles neem dan contact op met Marion 0641548007

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Okkie.

Okkie is geboren op 15-04-2019 en verwilderd gevonden op een boerderij in Mariënvelde.

Okkie is heel sociaal en praat graag. Hij maakt vaker geluid om iets duidelijk te maken. Okkie was het meest verwilderd van het nest maar ontpopte zich als eerste als een lieve kat die heel luid spint als je in de buurt bent. Als je hem te snel benaderd schrikt hij maar hij laat zich niet weerhouden om opgepakt en aangehaald te worden.

Okkie is de voortrekker van het nest. Zijn transformatie van bange poes naar een kat die vertroeteld wilt worden is bijzonder. Okkie komt graag bij je. Okkie is gelijk plaatsbaar. Okkie is 2x ingeënt en gechipt ontwormd en ontvlooid en gecastreerd en kost 185,00. Heeft u interesse in Okkie of wilt u meer over hem weten bel dan met Marion, 0641548007.

Stichting Kitty-CAt zoekt goed tehuis voor Axis. Wie biedt Axis een fantastisch plekje? Axis is zo'n poesje dat je zo graag een goed huisje gunt met aandacht en ruimte! Axis is een pittig poesje met enorme energie en speeldrang. Haal je een speeltje te voorschijn en Axis zit klaar om te stuiteren. Haantje de voorste onder de kittens. Wat een stuiterbal! Verder is Axis heel sociaal en nieuwsgierig en is voortdurend aan het ontdekken. Als ik binnen kom, staat Axis al bij de deur en vraagt om aandacht. Spelen is haar passie en snoepen/eten trouwens ook. Als ik het bakje met kittensnacks erbij pak is ze er als de kippen bij. Axis is al een tijdje bij het gastgezin en ik heb haar leren kennen als een heerlijk beestje. Je kunt haar oppakken en knuffelen. Maar dat houdt ze niet lang vol want ze wil het liefst weer spelen. Ze is geen schootkat maar springt wel bij je op schoot om even neusje neusje te doen. Ze wil ook heel graag naar buiten, want daar is nog meer te beleven. Met Axis haal je een brok energie en gezelligheid in huis!

Geplaatst door Stichting Kitty-Cat Winterswijk op Zaterdag 9 november 2019

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Axis.

Wie biedt Axis een fantastisch plekje? Axis is zo’n poesje dat je zo graag een goed huisje gunt met aandacht en ruimte! Axis is een pittig poesje met enorme energie en speeldrang. Haal je een speeltje te voorschijn en Axis zit klaar om te stuiteren. Haantje de voorste onder de kittens. Wat een stuiterbal! Verder is Axis heel sociaal en nieuwsgierig en is voortdurend aan het ontdekken.

Stichting Kitty-cat zoekt een goed te huis voor Astrix.

Astrix is geboren ca. 12 Juni 2019, hij is gevonden in het buitengebied en is door een vrijwilliger van de stichting naar Marion gebracht. Hij is een rood witte kater met bruine oogjes, waarschijnlijk zit er iets van een raskat in.

Hij is samen met een kater en poes (geen fam. Van elkaar) bij ons gekomen. Hij ravot graag met ze en met de andere katten, onze hond vindt hij nog een beetje eng. Astrix is een lief, aanhankelijk, speels, bedeesd katertje. Hij komt graag bij je liggen als hij moe is. Slapen is ook een favoriete bezigheid van hem. Astrix kan af en toe ondeugend zijn.

Astrix is direct plaatsbaar. Hij is 2x ingeënt, gechipt, ontwormt en ontvlooid en gecastreerd. De kosten zijn € 185,00 Heeft U interesse in dit lieve, bedeesde katertje, neem dan contact op met Marion, tel. 06-41548007