Kittens

Beschikbare kittens

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Maik(y)

Maiky is geboren op 16 april 2015. Maik ( Maiky) is een hele lieve kater, hij kijkt de eerste dagen de kat uit de boom, lijkt wat angstig en vooral bang voor een nieuwe omgeving, even een dekentje neerleggen de eerste dagen zodat hij zich veilig kan verstoppen, en hij zal vanzelf onder zijn dekentje komen en de wereld verkennen. Het is een echte wereldreiziger want hij zal ieder hoekje van je kamer en huis snuffelen en kopjes geven, maar hij zal zijn lieve baasje zeker niet overslaan, hij springt graag op je schoot, geeft graag kopjes en ligt het liefst lekker bij je te knuffelen en slapen, hij zit vol liefde, en hij deelt zijn liefde ook graag uit ?? Zelfs op zijn vacht laat hij zijn liefde zien in de vorm van een mooi hart.

Hij kan tegen drukte, verkent het huis graag, is een echte knuffelbeer en hij kan prima met meerdere mensen in een ruimte. Honden en andere katten vind hij nog erg spannend. Het lijkt ons het beste dat er niet meerdere diersoorten zijn.

Maik is 1 x ingeënt, gechipt, gecastreerd en ontwormd en ontvlooid. Maik kost 90,00 euro. Heeft u interesse in Maik(y) dan kunt u bellen met Marion 0641548007