Kitten adopteren op afstand
Het is nu ook mogelijk om een kitten op afstand te adopteren! Op afstand adopteren betekent dat u het kitten financieel steunt.
Hieronder ziet u welke kittens er beschikbaar zijn.

Vanaf heden kunt u op afstand een kitten adopteren!
U ontvangt van ons een certificaat via de mail waarop de naam en een foto van het kitten vermeld staat.
De periode loopt een heel kalender jaar (12 maanden). Zodra het door u geadopteerde kitten is uitgeplaatst, krijgt u van ons een seintje en kunt u een ander kitten kiezen. We houden u op de hoogte hoe het met het kitten gaat en u ontvangt foto’s zodat u de periode tot aan de uitplaatsing op de voet kunt volgen!
De kosten voor de adoptie bedragen €10,- per maand en zal maandelijks automatisch geïncasseerd worden.

Wilt u de stichting en haar kittens steunen? Overweeg dan adoptie op afstand! Neem contact met ons op: info@stichtingkitty-cat.nl

Stijn

Een lief zwart-wit katertje dat geboren is op 1 mei 2020. Deze kater heeft samen met haar zus een forever home gevonden. We willen u graag tot aan de plaatsing en misschien zelfs nog wel kort na de plaatsing laten weten hoe het met Stijn is.
Stijn heeft een zusje genaamd Sophie waar hij graag mee speelt en van alles mee onderneemt. Zijn moeder Sanne vindt mensen nog een beetje spannend. Stijn zal rond 10 juli geplaatst worden.

Wilt u weten hoe hij groeit, speelt en stoeit, adopteer hem dan op afstand!

Sophie

Sophie is de zus van Stijn en het dochtertje van Sanne.
Ze is geboren op 1 mei 2020 en onderzoekt samen met broer Stijn al voorzichtig de wereld.

Rick-y

Dit kitten is nog een mysterie. We weten namelijk nog niet of het een jongen of een meisje is! Voor nu heet hij/zij Rick. Mocht blijken dat het toch een meisje is, dan wordt het Ricky.
Rick(y) is geboren op 18 mei en is een flessenkitten, dat om de paar uur in het gastgezin met de fles gevoed wordt.
Weten of het een jongen of meisje is? Of wilt u weten hoe Rick(y) zich verder ontwikkeld? Adopteer dan op afstand!

Amber

Moeder Amber is 9 maand oud. Ze had erg veel moeite haar kinderen op de wereld te zetten. Haar kinderen zijn 6 juni geboren. Na twee weeën opwekkers en twee kittens lukte het niet meer de weeën op gang te krijgen. Dus moesten de laatste twee gehaald worden. Ze heeft totaal 4 kinders. Ze is zelf heel lief en aanhankelijk. Wilt u haar ondersteunen en zorgen dat we haar keizersnee kunnen betalen, maak dan voor haar een financiële adoptie aan.

Braam

Braam is geboren op 6 juni. Meer info volgt.

Peer

Peer is een kitten van Amber. We vermoeden dat het een meisje is, maar het is nog niet goed te zien. Peer is de kleinste van het nest.

Kiwi

Kitten van Amber

Lychee

Bes

Druif

Poes

Deze poes is na een aanrijding naar de dierenarts gebracht. Ze was er heel erg aan toe. Ze had een hele blauwe buik, de hoektanden waren afgebroken en haar hoofd was bebloed. Na twee dagen opname is ze nu aan het bijkomen in een gastgezin. Wilt u weten hoe het met haar afloopt dan kunt u haar financieel adopteren.