Nale en Simba

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Nala (en Simba)

Nala is geboren op 1 april 2020. Nala is van mensen uit huis afkomstig die haar en haar zus bij een boerderij als kitten hebben meegenomen.

Ze moesten weg omdat de beide pubers toch wel heel druk in huis waren. Deze drukte was voor de eigenares te veel. In de opvang lijken ze niet bijzonder druk te zijn. Wel maakt Nala deuren open, ze houd er niet van om opgesloten te worden in een ruimte. Dit is te voorkomen door de klink om te draaien. Dan glijden haar pootjes vanzelf weer van de klink af voordat het open gaat.

Nala is een rustige huispoes die prima binnen te houden is. Nala is niet echt bang voor mensen, maar benader je ze van bovenaf dan zetten ze wel eerst grote ogen op.

Ga je dan door met aaien, dan schurken/vlijen ze zich tegen je aan en mag je ze aaien. Ze kroelen graag met de mens en zijn dan ook echte lieverds. Beide zijn in de opvang nog niet zover dat ze op schoot komen liggen. Ze spelen en kroelen graag, maar zijn nog erg voorzichtig naar de mens toe.

We zijn dan ook op zoek voor beide zussen dus zowel Nala als Simba naar een thuis waar ze niet naar buiten mogen, behalve als de tuin afgezet is. Daarnaast plaatsen we ze liever niet bij kleine kinderen omdat plotselinge handelingen angst omhoog kan brengen. Ook honden lijkt ons niet handig. Ook andere katten is niet wenselijk.

Nala is 1x ingeënt en gechipt gesteriliseerd, ontwormd en ontvlooid en en kost €195,00.

Heeft u interesse in Nala en Simba of wilt u meer over hen weten bel dan met Marion, 0641548007.

Buitenplaats gezocht

Voor onze geneutraliseerde katten zoeken we een buitenplaats. Dus woont u buitenaf of heeft u een manege, stalletje of boerderij? En niet bij een drukke weg? Neem dan contact met ons op!
Foto is een voorbeeld, deze katten zijn reeds geplaatst! Af en toe krijgen we katten binnen die te wild zijn om in huis te plaatsen. Voor deze katten zoeken we een geschikte buitenplaats.