Hier kunt u al onze beschikbare kittens vinden

Knorretje (en Kanga)

Al meer dan een jaar bij ons in de opvang, zeer moeilijk plaatsbaar, wie gaat deze twee lieverds adopteren?

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Knorretje!

Knorretje is geboren bij de stichting op 26-04-2023.

Een jaar lang heeft ze samen met haar broer Kanga bij een gastgezin gezeten in Haaksbergen.

Knorretje is een mooi, klein zwart poesje. Ze is erg aanhankelijk en lekker speels. Ze vindt het leuk om met een hengeltje of een balletje te spelen.

Knorretje kan goed overweg met andere katten en honden.

Knorretje wordt alleen samen met Kanga geplaatst.

Knorretje is direct plaatsbaar Ze is 2x ingeënt, ontwormd, ontvlooid, gechipt en gesteriliseerd. Als tegemoetkoming in de gemaakte kosten vragen wij voor Knorretje €175,00.

Heeft u interesse in Knorretje of wilt u meer van haar weten, bel dan met Marion (Tel: 06 41548007

Kanga (en Knorretje)

Meer dan een jaar in de opvang, wie gaat deze twee lieverds adopteren? Zeer moeilijk plaatsbaar!

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Kanga!

Kanga is geboren bij de stichting op 26-04-2023 samen met zijn broertjes en zusje.

Kanga is een mooie zwarte kater en hij is erg speels en aanhankelijk als hij je kent. Vreemden vindt hij echter nog wat spannend. Zodra de deurbel gaat, maakt Kanga dat hij wegkomt. Kanga is dol op speeltjes met catnip daarin.

Kanga heeft een blijvende beschadiging aan zijn rechter oog. Gelukkig heeft hij hier helemaal geen last van! Alleen bij stress merk je dat het oogje wat kan gaan ontsteken. Verder heeft Kanga een iets verminderde weerstand.

Kanga houdt niet van drukte en raakt dan gestrest. Om die reden zoeken wij voor Kanga een rustig huishouden. Kanga kan goed overweg met andere katten en honden, al matcht hij niet goed met dominante katten.

Wij plaatsen Kanga alleen samen met zijn zusje Knorretje. Ze zijn al sinds hun geboorte samen en heel erg aan elkaar gehecht. Daarnaast plaatsen wij Kanga alleen als binnenkat.

Kanga is direct plaatsbaar. Hij is gecastreerd, 2x ingeënt, ontwormd, ontvlooid en gechipt. Als tegemoetkoming in de gemaakte kosten vragen wij voor Kanga €175,00.

Heeft u interesse in Kanga of wilt u meer van hem weten, bel dan met Marion 06 41548007

Snap

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Snap.

Snap is geboren op 8 mei 2023.

En bij ons in de opvang gekomen op 26-07-2023. Snap komt van een boerderij waar ze te veel katten hadden. Snap was wild bij binnenkomst.

Snap praat graag, hij begroet je enthousiast en komt direct naar je toe. Helaas als hij bij je is dan wil hij niet dat je hem aanraakt. Daar is hij nog niet aan toe.

Momenteel zijn we met hem aan het werk om hem te aaien op het moment dat hij nat voer krijgt.

Daar is hij helemaal gek op en doet hij erg veel voor.

We gaan ervan uit dat hij van zelf gaat leren om mensen te vertrouwen.

We plaatsen Snap niet alleen. Hij trekt zich op aan tamme katten die rustig zijn. Dus geen drukke energie hebben. Snap kan niet met kinderen of met honden, dat geeft teveel onrust voor hem.

Snap is 2 x ingeënt, gechipt, gecastreerd, ontwormd en ontvlooid en de kosten van deze behandelingen zijn 235,00.

Heeft u interesse in Snap bel dan met Marion 0641548007.

Teddy

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Teddy!

Haar geboortedatum wordt geschat op 28/08/2023

Teddy is een hele speelse poes. Ze kan uren spelen met een hengeltje of met een muisje door heel het huis rennen. Ook speelt ze graag met de andere katten uit het gastgezin. Om vervolgens een heerlijk plekje te zoeken bij de kachel om te gaan slapen.

Teddy vind mensen nog een beetje spannend maar begint al steeds meer los te komen. SÁvonds is Teddy al zo ver dat ze bij het gastgezin op schoot komt liggen. Dit heeft wel tijd nodig.

Wel heeft Teddy een maatje nodig. We plaatsen Teddy dan ook alleen als er een andere kat in huis aanwezig is.

Teddy is een binnenkat en is dus niet geschikt voor buiten. Teddy is niet gewend aan honden maar wel aan andere katten.

Voor Teddy zoeken we een thuis waarvan de mens(en) veel ervaring hebben met katten, zodat ze kunnen werken met Teddy en haar verder kunnen helpen een lieve aanhankelijke kat te worden.

Teddy is gesteriliseerd, 2 x ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid. De onkosten die voor Teddy zijn gemaakt bedragen 235,00. Heeft u interesse in Teddy of wilt u meer over haar weten bel dan met Marion, 06 41548007

Leo

Stichting Kitty-Cat zoekt een forever home voor Leo!

Leo is geboren op 01-09-2023

Leo is alleen bij de stichting binnengekomen. Het vermoeden is dat zijn moeder is weggejaagd door honden.
Omdat Leo zijn moeder moest missen is hij met de fles groot gebracht. Hierdoor is het een heel lief, mensgerichte, aanhankelijke kater.
Leo komt graag bij je zitten voor een knuffel maar speelt ook heel graag. Dit doet hij samen met de andere kittens maar zodra het hengeltje uit de kast komt staat hij vooraan.
Leo heeft speciaal voer voor zijn maag en darmen. Dit voer heeft hij nodig omdat hij anders constant diarree heeft. Met het juiste voer heeft hij goede ontlasting.
Leo is niet gewend aan honden maar wel aan andere katten.
Wij plaatsen Leo alleen als binnenkat. Dus ook in de toekomst mag hij niet naar buiten zonder toezicht. Natuurlijk is een afgesloten tuin of balkon heerlijk maar geen vereiste.
Leo is gecastreerd, 2x ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid. De onkosten die voor Leo gemaakt zijn bedragen 235,00. Wil u kennis maken met Leo bel dan met Marion 06 41548007

Floris

Stichting Kitty-Cat zoekt een warm mandje voor Floris

Floris geboortedatum wordt geschat op 15-06-2023

Floris is een lieve kater. Hij kijkt even de kat uit de boom maar zodra de situatie vertrouwd is ontplooit hij zicht tot een speelse knuffelkat. Hij komt graag bij je liggen en zodra er ergens eten is komt hij tevoorschijn. Floris doet het goed in een rustige omgeving waar hij zijn gang kan gaan.

Floris is niet gewend aan honden maar wel aan andere katten. Hij wordt alleen samen met een andere kitten geplaats of als er al een andere kat aanwezig is die met Floris wil spelen.

Wij plaatsen Floris alleen als binnenkat. Dus ook in de toekomst mag hij niet naar buiten zonder toezicht. Natuurlijk is een afgesloten tuin of balkon heerlijk maar geen vereiste.

Floris is gecastreerd, 2x ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid. De onkosten die we daarvoor gemaakt hebben en vergoed willen krijgen is 235,00. Wil u kennis maken met Floris bel dan met Marion 06 415 48 007

Rocky

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Rocky!

Rocky is geboren op 1-juni-2021.

Rocky is een zeer aanhankelijke kat, als zijn pleegmama binnen komt dan gaat hij direct naar haar toe. Ze pakt hem dan op en hij gaat dan druk bezig met kopjes geven en kusjes geven.

Wanneer dit voor hem te lang duurt dan geeft hij vanzelf aan dat het genoeg is. Als je zijn taal niet leest of niet reageert op een teken dat je moet stoppen dan krijg je een klap. Maar als je naar zijn tekenen kijkt en luistert dan is het een echte lieverd.

Rocky komt uit zichzelf op schoot en loopt je overal achterna. Wanneer je hem roept komt hij meteen en loopt meteen met je mee.

Rocky houd van eten. Hij kan een tijdje alleen zijn. Hij is dan alleen blij als hij je weer ziet.

Rocky kan niet met andere katten, honden en kinderen. Kinderen kan niet omdat die van hem zullen schrikken omdat ze zijn veranderende karakter niet zien aankomen.

Spelen doet Rocky met een hengeltje of een bal.

Rocky geeft aan als je iets niet moet doen, als je hem overprikkelt bijvoorbeeld door over zijn rug te aaien kan hij plotseling uithalen. We zoeken daarom een thuis voor hem waar de mensen ervaring hebben met (dit gedrag van) katten.

Rocky heeft zijn teen gebroken gehad. Daar heeft hij verder geen hinder meer van.

Rocky is 2 x ingeënt, gechipt, ontvlooid, ontwormd en gecastreerd. De onkosten die voor Rocky zijn gemaakt bedragen 175,00.

Bij interesse kunt u bellen met Marion 06 41548007

Gorgonzola

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Gorgonzola!

Gorgonzola is een mooie zwarte kater met een wit streepje over zijn neus. Hij is geboren op 12 april 2023. Samen met zijn vier broertjes en zusjes werd Gorgonzola ernstig ziek buiten gevonden. Met veel liefde en geduld is hij uitgegroeid tot een prachtige en gezonde kater.

Gorgonzola is een lieve flinke kater die graag je gezelschap zoekt, hij spint onophoudelijk. Hij is mooi om te zien met een prachtige glanzende vacht. Gorgonzola is een rustig beestje en vindt het heerlijk om geaaid te worden. Hij vindt het leuk om met een balletje te spelen. Tegenover andere katten stelt hij zich onderdanig op. Hij vindt echt alles goed en zal niet snel wat terug doen als een andere kat naar hem blaast of een keer uithaalt. Verder kan Gorgonzola ook prima overweg met een hond.

Wij plaatsen hem alleen als binnenkat. Dus ook in de toekomst mag hij niet naar buiten zonder toezicht. Natuurlijk is een afgesloten tuin of balkon heerlijk maar geen vereiste.

Gorgonzola is direct plaatsbaar. Hij is gecastreerd, volledig ingeënt, ontwormd, ontvlooid en gechipt. Als tegemoetkoming in de gemaakte kosten vragen wij voor Gorgonzola €235,00.

Heeft u interesse in Gorgonzola of wilt u meer van hem weten, bel dan met Marion (Tel: 06 41548007