Hier kunt u al onze beschikbare kittens vinden

Baboeshka (gereserveerd)

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Baboeshka.
Baboeshka is geboren op de geschatte datum 1-4-2021.

Baboeshka komt van een camping en heeft duidelijk een trauma doordat mensen haar verkeerd behandeld hebben. Ze liep zonder baas op deze camping en werd door de mensen van de ene caravan aangehaald en bij de volgende caravan verjaagd. Hierdoor is ze erg angstig voor mensen geworden. Wat ze precies heeft meegemaakt weten we helaas niet, maar dat het voor haar erg is geweest dat is aan alles te merken.

Baboeshka laat zich aaien als ze veilig in een holletje ligt. Dit is te zien op de video hieronder. Ook komt ze op dit moment bij de deur om je te begroeten. Wel heeft Baboeshka nog een lange weg te gaan. Maar in het gastgezin boekt ze nog steeds na een half jaar nog vooruitgang. Dit zal zich bij een forever home verder ontwikkelen, mits ze de kans krijgt zichzelf te zijn.
Voor Baboeshka zoeken we een thuis waar ze alleen of met een andere kat samen er lekker mag zijn. We plaatsen Baboeska niet bij honden of kinderen en ze mag niet meer naar buiten worden gelaten. Momenteel heeft ze ook niet de drang om naar buiten te gaan.

Baboeshka is 2 x ingeënt, gechipt, gesteriliseerd, ontwormd en ontvlooid en de onkosten daarvoor zijn 155,00.

Heeft u interesse in Baboeshka bel dan met Marion 06 41548007

Oreo (gereserveerd)

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Oreo!

Oreo is geboren rond 01-01-2014 (geschat). Hij is als afstandskat bij de stichting gekomen, omdat het niet goed ging met de hond des huizes. Oreo is een mooie zwart-witte kater die ontzettend lief is voor mensen. Hij is erg aanhankelijk en is dol op knuffelen met zijn baas. Verder is het een rustige kater die af en toe graag met een hengeltje speelt. Oreo houdt absoluut niet van andere katten en honden, dus wij plaatsen hem enkel in een huishouden zonder andere huisdieren.

Oreo is direct plaatsbaar. Hij is 2x ingeënt, ontwormd, ontvlooid, gechipt en gecastreerd.
Als tegemoetkoming in de gemaakte kosten vragen wij voor Oreo €105,00.

Heeft u interesse in Oreo of wilt u meer van hem weten, bel dan met Marion (Tel: 06 41548007

Mystic

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Mystic!

Mystic is geboren rond 5 mei 2022 en is als vondeling bij de stichting binnengekomen. Het is een prachtig zwart-wit poesje. Dit vrolijke kitten is lekker speels en vindt het fantastisch om te spelen met een hengeltje. Ze is best wel heel erg druk in haar doen en laten. Daarom is het belangrijk dat zij echt de mogelijkheden krijgt om haar energie kwijt te kunnen. Daarnaast vindt ze het ook fijn om geaaid te worden. Ze kan goed overweg met andere katten en honden. Ook hebben wij gemerkt dat Mystic erg goed overweg kan met kinderen. Wij plaatsen Mystic niet als enige kat. Daarom is het belangrijk dat er al een kat aanwezig is in haar nieuwe huisje of dat men bereid is een van onze andere kittens samen met Mystic te adopteren. Belangrijk hierbij is wel dat de eventuele al aanwezige kat opgewassen is tegen de energie van Mystic. Een speels maatje zou voor Mystic fantastisch zijn.

Mystic is direct plaatsbaar. Ze is 2x ingeënt, ontwormd, ontvlooid en gechipt. Als tegemoetkoming in de gemaakte kosten vragen wij €170,00 voor Mystic.

Heeft u interesse in Mystic of wilt u meer van haar weten, bel dan met Marion (Tel: 0641548007).

Sunny

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Sunny!

Sunny is geboren rond 16-09-2022 en als vondeling bij de stichting gekomen. Sunny is een cypers kleurig katertje. Hij is aanhankelijk en lekker speels. Verder kan hij goed overweg met andere katten en honden. Sunny is erg geschikt als binnenkat. Wij plaatsen Sunny niet als enige kat in een huishouden. Daarom is het belangrijk dat mensen al een (jonge) kat in huis hebben of bereid zijn Sunny samen met een andere kat van de stichting te adopteren.

Sunny is direct plaatsbaar. Hij is 1x ingeënt, ontwormd, ontvlooid en gechipt. Als tegemoetkoming in de gemaakte kosten vragen wij voor Sunny €150,00.

Heeft u interesse in Sunny of wilt u meer van hem weten, bel dan met Marion 06 41548007

Indy

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Indy!

Indy is geboren rond 17 april 2022 en als vondeling bij de stichting gekomen. Indy is een prachtige lapjespoes. Ze was aan het begin angstig. Inmiddels vindt ze het fijn om af en toe geaaid te worden. verder is het een erg speels poesje en is ze gewend aan honden en andere katten. Wij plaatsen Indy niet als enige kat in een huishouden. Daarom is het belangrijk dat er in haar toekomstige huisje al een andere kat aanwezig is of dat mensen bereid zijn nog een kat van de stichting te adopteren.

Indy is direct plaatsbaar. Ze is gesteriliseerd, 2x ingeënt, ontwormd, ontvlooid en gechipt en kost €210,00.

Heeft u interesse in Indy of wilt u meer van haar weten, bel dan met Marion (Tel: 06 41548007

Lilly

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Lilly.

Lilly is geboren op 16-06-2022.

Lilly zit al een hele tijd bij ons in de opvang. Ze was bij binnenkomst nog maar 2 maand oud, maar al zo bang voor mensen dat het duidelijk was dat ze hele negatieve ervaringen in die eerste maanden heeft gehad.

Heel langzaam laat Lilly steeds meer van haar echte karakter zien.

Ze is heel aanhankelijk naar de andere katten toe. Ze trekt zich helemaal op aan een andere kat.

Als een andere kat aandacht wil dan loopt ze om deze andere kat heen te draaien en kun je haar soms wat aaien. Ook als je haar een snoepje geeft wil ze je wel laten aaien. Als je haar op schoot neemt geniet ze daar best wel van en oppakken wordt steeds makkelijker.

Als het nieuwe baasje haar op de goede manier aanpakt en aandacht geeft dan is er grote kans dat ze uiteindelijk heel lief wordt. We vinden het dan ook hee belangrijk dat ze bij een andere kat geplaatst wordt die heel aanhankelijk is zodat ze zich daar aan op kan trekken. Om deze reden plaatsen we haar alleen samen met Diva.

Lilly is gesteriliseerd, 2 x ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid en kost 210,00. Heeft u interesse in Lilly dan kunt u contact opnemen met Marion 06 41548007

Diva

Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor lieve Diva (v)

Geschatte geboortedatum 23-8-2022

Diva is als zwerfkitten bij ons gekomen.
Ze was erg bang voor mensen en raakte in paniek als je bij haar in de buurt kwam.

Na een aantal weken van geduld, voorspelbaarheid, tamme vriendjes en lekkertjes is Diva veranderd in een lief nieuwsgierig poesje.

Diva is een nieuwsgierige zelfstandige dame.

Zij is graag bij je in de buurt en je wordt liefdevol begroet als je haar aandacht geeft. Dit vindt zij erg fijn, maar komt het nog niet zelf halen, tenzij je lekkers hebt. Oppakken is ook nog spannend, maar door te blijven oefenen vindt ze dat met de dag fijner.

Diva is er klaar voor om met haar nieuwe baasjes te spelen en knuffelen.

Het gastgezin verwacht dat zij zich in de toekomst zal ontpoppen in de schootpoes die zij eigenlijk is

Diva zoekt een thuis waar zij de eerste weken de tijd krijgt om rustig uit haar schulp te kruipen, zodat zij haar volledige lieve zelf kan zijn.

Diva kan goed met andere katten overweg. Diva wil graag met Lily geplaatst worden. Diva is een binnenkat, ze mag dan ook niet naar buiten kunnen. Jongere kinderen kan zij niet mee overweg.

Honden is onbekend.

Diva is 2x ingeënt, gechipt, ontwormt, ontvlooit gesteriliseerd en kost 210 euro.