Oslo en Skopje

Stichting Kitty Cat zoekt een goed huisje voor Oslo en Skopje.

Oslo en Skopje zijn als kitten bij de stichting gekomen, vanuit een zwerfbestaan. Ze hebben daardoor moeite met het vertrouwen van mensen maar wij kunnen inmiddels beide aaien. Natuurlijk vinden ze dat nog steeds heel spannend! Deze twee moeten samen worden geplaatst, omdat ze onafscheidelijk zijn. Beiden zijn gechipt, geënt, ontvlooid, ontwormd en gecastreerd. Ze kosten samen €390,- (prijs voor twee in 1 koop) heb je interesse in Oslo en Skopje, neem dan contact op met Marion Heutink: 06 41 54 80 07.

Sikkie

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Sikkie

We schatten dat Sikkie geboren is op 1-5-2015. Sikkie is in de omgeving van een camping in Winterswijk geboren. Als kitten werd ze gevoerd door een campinggast die jaarlijks 6 maanden op de camping verblijft.

Sikkie is haar gaan zien als haar bazin en haar thuis. Maar in de winter maanden was Sikkie alleen. Als haar bazin in het voorjaar weer op de camping verscheen was ze erg blij. Als ze haar riep kwam ze aangerend van blijdschap.

Haar bazin op de camping had helaas niet de mogelijkheid haar mee te nemen naar huis, maar omdat ze zo ontzettend lief is vond ze het zielig haar elke winter alleen te laten.

Sikkie is dus een halve buitenpoes en een halve huispoes. In haar gedrag uit zich dat in onzekerheid. Wij vermoeden dat ze ook vervelende ervaringen heeft op gedaan met mensen op/rondom te camping.

Ze heeft tijd nodig om haar toekomstige baas/bazin te leren kennen, en te ervaren dat mensen geen slechte bedoelingen hebben. Ze vind het heerlijk om te knuffelen, en gaat er dan ook bij liggen met haar pootjes masserend voor zich uit, maar zal dit zelf nog niet komen vragen.

Als je haar wilt oppakken wordt ze erg bang en wil ze vluchten. Dit heeft nog wat geduld en oefening nodig. Tevens is zij het binnen leven nog niet erg gewend en is schrikkerig.

Kortom, deze lieve en rustige dame zoekt haar forever home, waar ze de tijd krijgt om zich volledig te ontpoppen als de aanhankelijke knuffelpoes die ze eigenlijk is. Sikkie woont vermoedelijk het liefst in een huis zonder andere huisdieren.

Op dit moment negeert ze andere kittens en katten, en wil liever niet dat ze bij haar komen. Ze gromt dan zachtjes om ze weg te sturen. Sikkie is gelijk plaatsbaar.

Sikkie is gesteriliseerd, 2x ingeent, gechipt, ontwormt en ontvlooit en kost 105,00 euro. Heeft u interesse in Sikkie of wilt meer over haar/hem weten bel dan met Marion, 0641548007

Mickey

Stichting Kitty Cat zoekt een goed huisje voor Mickey.

Mickey is bij de stichting geboren op 27-05-2020. Hij is gedeeltelijk met de fles grootgebracht. Mede daardoor is hij heel mensgericht. Hij is heel sociaal, ook naar andere en zelfs vreemde katten. Mickey is gechipt, geënt, ontvlooid en ontwormd. Mickey kost €140,- Mocht je interesse hebben in Mickey, neem dan contact op met Marion Heutink. (06) 41 54 80 07

Kefas
(gereserveerd)

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Kefas.

Kefas is geboren op 15-06-2020

Bij binnenkomst was Kefas angstig voor mensen. Na een aantal weken het vertrouwen te hebben opgebouwd is hij nu zover dat hij zich heeft ontwikkelt tot een ware knuffelkat die het heerlijk vindt om bij je te komen kroelen.

Kefas wil graag zelf bepalen wanneer hij bij jou komt. Als je hem wilt pakken loopt hij weg. Hij is niet bang, maar wil gewoon zijn eigen gang gaan. Als je hem oppakt verzet hij zich niet, en knuffelt dan ook wel.

Kefas maakt tijdens het spelen regelmatig kirgeluiden. Hij kan zich zelfstandig goed vermaken, en ziet dan dingen dingen die wij niet zien.

Hij is erg nieuwsgierig wat je doet, maar bekijkt dit rustig van een afstandje. Hij is erg sociaal met andere katten en kittens, maar kan zich zelfstandig ook goed vermaken.

Kortom, Kefas is een aanhankelijke rustige knuffelkat die graag komt kroelen. Wij verwachten dat hij een grote kater wordt die het heerlijk vindt om op schoot te liggen op eigen initiatief. Kefas is gelijk plaatsbaar.

Kefas is 1x ingeënt, gechipt, ontwormt en ontvlooit en kost 140. Heeft u interesse in kefas of wilt meer over haar/hem weten bel dan met Marion, 0641548007

Putin

Putin is geboren op 20 juni 2020

Bij binnenkomst was Putin angstig voor mensen. Na een aantal weken het vertrouwen te hebben opgebouwd is hij nu zover dat hij het niet meer nodig vindt van zich af te slaan.

Hij wil wel graag knuffelen en aandacht van je, maar vindt het allemaal nog erg spannend.

Hij komt niet bij je voor aandacht, maar blijft op een klein afstandje waar hij gaat liggen kroelen en spinnen.

Als je hem wilt aaien of oppakken loopt hij nog weg, maar als hij niet vluchten kan kun je hem oppakken en geeft hij zich eraan over.

Kortom, Putin is op dit moment nog onzeker, maar met wat geduld en een forever home zal hij daaroverheen groeien. Wij verwachten dat hij zich zal ontpoppen tot een aanhankelijke kat.

Putin speelt momenteel het liefst zelfstandig, maar vindt het wel heerlijk om bij zijn huisgenootjes te liggen.

Putin is gelijk plaatsbaar.

Putin is 2x ingeënt, gechipt, ontwormt en ontvlooit en kost 160,00 euro. Heeft u interesse in Putin of wilt meer over haar/hem weten bel dan met Marion, 0641548007

Blues

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Blues

Blues is geboren op 1 augustus 2020. Blues is een rustig en sociaal mannetje. Hij komt regelmatig een knuffel halen, maar kan zich zelfstandig ook goed vermaken.

Als een grote broer wast hij zijn tijdelijke huisgenootjes regelmatig. Dit is niet altijd handig, omdat hij hierdoor ook de zalfjes en bacteriën oplikt.

Bij de volwassen poesen wil hij nog wel eens knuffelen en sabbelen, maar laat zich daarin sturen door de poes of mens. Kortom, Blues is een rustig lief katje, wat zich makkelijk aanpast aan zijn omgeving en huisgenootjes.
Hij kan zichzelf goed vermaken maar vindt het ook fijn om op schoot te komen knuffelen. Hij is gelijk plaatsbaar.

Blues is 2x ingeënt, gechipt, ontwormt en ontvlooit en kost 160,00. Wilt u meer over hem weten bel dan met Marion, 0641548007

Sam

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Sam.

Sam is geboren op 15-06-2020

Bij binnenkomst was Sam angstig voor mensen. Na een aantal weken het vertrouwen te hebben opgebouwd is hij nu zover dat hij zich heeft ontwikkelt tot een ware knuffelkat die het heerlijk vindt om bij je te komen kroelen en graag kopjes in je gezicht geeft.

Hij voelt zich nu zo vertrouwt dat hij voor/tussen je benen loopt en ook kopjes geeft in je gezicht als je daar niet om vraagt. Bijvoorbeeld als je bukt om iets op te pakken.

Sam heeft afgebeten snorharen. Dit houd in dat deze op dit moment stekels zijn, maar wel weer aangroeien. Hier heeft hij geen last van.

Deze zijn tijdens het spelen door zijn kooigenoot in de quarantaine tijd afgebeten.

Kortom, Sam is een aanhankelijke knuffelkat die graag komt kroelen en kopjes geven.

Hij heeft veel energie en is erg nieuwsgierig. Alles wat je doet wil hij bekijken en beklimmen.

Sem is gelijk plaatsbaar.

Sam is 1x ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid en kost 140. Heeft u interesse in Sam of wilt meer over haar/hem weten bel dan met Marion, 0641548007