Hier kunt u al onze beschikbare kittens vinden

Katrien

Stichting Kitty Cat zoekt een goed tehuis voor Katrien.

De geboortedatum van Katrien wordt geschat op 01-09-2022.

Katrien is vorig jaar binnen gekomen met drie kinderen. De kinderen zijn ondertussen allemaal geplaatst. Katrien nog niet. Katrien is erg bang voor vreemden. Als mensen komen kennis maken dan is ze niet te vinden. Bij het gastgezin zelf is ze al heel sterk veranderd. Ze is zo aanhankelijk dat ze bij de mensen heel dicht in de buurt komt liggen. Soms zelfs heel even op schoot.

Helaas heeft Katrien problemen gehad met haar gebit en zijn een aantal van haar tanden en kiezen door de dierenarts verwijderd. Door de problemen met haar gebit heeft ze veel pijn gehad en is ze een beetje teruggetrokken.

Ze verblijft al een tijdje bij het gastgezin waar meerdere kittens en volwassen katten zijn. Ze komt voor zichzelf op en begint zich steeds meer open te stellen om geaaid en geknuffeld te worden. We merken dat Katrien van rust houdt. Daarom zoeken wij een mandje voor haar bij mensen zonder honden, katten en jonge kinderen.

Katrien is direct plaatsbaar. Ze is gesteriliseerd, 2x ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid. Als tegemoetkoming in de gemaakte kosten vragen wij een vergoeding van € 175,– Heeft u interesse in Katrien, neem dan contact op met Marion. Tel.nr. 06 41548007

Knorretje

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Knorretje (v) !

Knorretje is geboren bij de stichting op 26-04-2023 samen met haar broertjes. Het is een mooie zwarte poes. Ze is erg aanhankelijk en lekker speels. Ze vindt het leuk om met een hengeltje of een balletje te spelen. Knorretje kent een klein hondje dit gaat goed. Ook kan ze goed overweg met andere katten alleen ze match niet met dominante drukke katten. Knorretje houd niet van drukte. Wij plaatsen Knorretje alleen als binnenkat. Een volledig afgesloten tuin of kattenren zou wel een optie voor Knorretje kunnen zijn. Verder plaatsen wij haar alleen samen met haar broertje Kanga. Deze twee zijn namelijk ontzettend aan elkaar gehecht!

Knorretje is direct plaatsbaar. Ze is gesteriliseerd, 2x ingeënt, ontwormd, ontvlooid en gechipt. Als tegemoetkoming in de gemaakte kosten vragen wij voor Knorretje €235,00.

Heeft u interesse in Knorretje of wilt u meer van haar weten, bel dan met Marion op 06 41548007

Kanga

Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Kanga (m) !

Kanga is geboren bij de stichting op 26-04-2023 samen met zijn broertjes en zusje. Het is een mooie zwarte kater en hij is erg speels en aanhankelijk. Kanga is dol op balletjes en dan vooral de kleine stoffen balletjes! Kanga kent een klein hondje dit gaat goed. Ook kan hij goed overweg met andere katten alleen hij matched niet met dominante drukke katten. Kanga houdt niet van drukte.
Wij plaatsen Kanga alleen samen met zijn zusje Knorretje. Ze zijn al sinds hun geboorte samen en heel erg aan elkaar gehecht. Daarnaast plaatsen wij Kanga alleen als binnenkat. Een volledig afgesloten tuin of een kattenren zou wel een optie kunnen zijn voor Kanga.

Kanga is direct plaatsbaar. Hij is gecastreerd, 2x ingeënt, ontwormd, ontvlooid en gechipt. Als tegemoetkoming in de gemaakte kosten vragen wij voor Kanga €235,00.

Heeft u interesse in Kanga of wilt u meer van hem weten, bel dan met Marion tel: 0606 41548007

Lion (gereserveerd)

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Lion!(v)

Lion haar geboorte datum is geschat op 1 juli 2023

Lion is een rustige aanhankelijke poes die graag op de vensterbank ligt met een zacht dekentje.

Lion is goed te aaien en op te pakken maar, ze komt nog niet uit zichzelf bij je op schoot.

We plaatsen Lion alleen als binnenkat. Een volledig afgesloten tuin of een kattenren zou wel een optie kunnen zijn voor Lion.

Lion wordt of bij een andere kat geplaatst of samen met een andere kat uit de stichting.

Lion is direct plaatsbaar. Zij is geneutraliseerd, 2x ingeënt, ontwormd, ontvlooid en gechipt. Als tegemoetkoming in de gemaakte kosten vragen wij voor Lion €235,00.

Heeft u interesse in Lion of wilt u meer van haar weten, bel dan met Marion Tel: 0641548007

Muppet (en Just)

Stichting Kitty-Cat zoekt een goed tehuis voor Muppet.

De geboortedatum van Muppet is geschat op 7 september 2023.

Muppet is een prachtige lapjespoes. Ze is speels en wil veel aandacht. Muppet speelt graag met haar broertje (Just), met wie ze ook samen geplaatst wil worden. Muppet is een fanatieke spinnenjager, ze gaat daadwerkelijk op zoek naar spinnen en eet ze dan op. Dus als u bang voor spinnen bent, is Muppet in huis halen een goede optie ??.

Muppet woont samen met haar broertje, de kat des huizes en een grote hond. Dit gaat prima samen. Muppet wordt als binnen kat geplaatst, het is niet de bedoeling dat ze naar buiten gaat. Muppet wordt alleen samen met Just geplaatst, deze beide lieve katten kunnen namelijk niet zonder elkaar.

Muppet is 2 keer ingeënt, gechipt, ontwormd en gesteriliseerd. Als tegemoetkoming in de gemaakte onkosten vragen wij €235,00.

Heeft u interesse in deze leuke poes, neem dan contact op met Marion 06 41548007

Just (en Muppet)

Stichting Kitty-Cat zoekt een goed tehuis voor Just.

Zijn geboortedatum is geschat op 7 september 2023.

Just is echt een allemansvriend en nergens bang voor. Just speelt graag met zijn zusje (Muppet) en wil graag met haar geplaatst worden. Just is erg vocaal. Hij wordt in het gastgezin gekscherend krolse duif genoemd {hoewel hij een gecastreerde kater is.

Just is een enorm schatje die veel aandacht wil. Zodra je de kamer in komt, komt Just (en zijn zusje Muppet) naar je toe rennen. Just wordt alleen geplaatst als binnenkat, en samen met Muppet.

Just is 2 keer ingeënt, gechipt, ontwormd en gecastreerd. Als tegemoetkoming voor de gemaakteo onkosten vragen wij €235,00.

Heeft u interesse in Just, neemt u dan contact op met Marion 06 41548007