mano & Mattie

Stichting Kitty-Cat zoekt goed tehuis voor Mango en Mattie!

Mango en Mattie zijn geboren rond 15 augustus 2020.

Deze twee katers zijn als zwervertjes gevonden toen ze amper 6 weekjes oud waren. Ze hebben toen een liefdevol huisje gevonden, maar zijn nu helaas bij de stichting gebracht.

De zwart-witte kater is Mango en de zwarte kater is Mattie. Beide zijn ze aanhankelijk, al is Mango wat terughoudender. Aan het begin zullen ze dan ook even moeten wennen in hun nieuwe huisje, maar wij verwachten dat ze snel uit hun schulp kruipen. Mango en Mattie zijn altijd samen geweest en sinds ze gevonden zijn niet meer buiten geweest. Wij plaatsen Mango en Mattie niet bij kleine kinderen.

Omdat Mango en Mattie erg aan elkaar gehecht zijn, plaatsen wij ze enkel samen.

Mango en Mattie zijn direct plaatsbaar. Ze zijn gecastreerd, 2x ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid. Ze kosten samen €390,00.

Heeft u interesse in Mango en Mattie of wilt u meer van ze weten, bel dan met Marion (Tel: 0641548007).

Monkey

Stichting Kitty-Cat zoekt een gouden mandje voor Monkey!

Monkey is geboren op 30-04-2010. Monkey is bij ons terecht gekomen doordat zijn baasje afstand van hem en zijn broertje moest doen omdat zij in de toekomst niet langer voor de beide katten kon zorgen.

Samen werden ze geplaatst bij een gastgezin, waar al meerdere opvangkatten zaten. Omdat sterk de indruk was dat Monkey liever alleen was, is ervoor gekozen Monkey ergens onder te brengen waar geen andere katten zijn.

Monkey is een erg lieve kater, Monkey vind het heerlijk bij je te komen zitten, op schoot wil hij liever niet, maar hij kan heerlijk tegen je aan komen zitten. Hij wenst dan lekker over zijn buik geaaid te worden of geborsteld te worden. Hij geniet daar volop van. Als je Monkey kroelt dan komt hij helemaal in zijn element.

In feite is Monkey een echte goedzak. Monkey is een echt leuke en lieve kater die geniet van de mens, maar deze mens wel graag voor zich alleen heeft. Dus liever geen andere dieren of kinderen of bij werkende mensen waar hij veel alleen is.

Bij zijn vorige eigenaar, is bij Monkey door stress plekken ontstaan, waaraan hij bleef krabben. in het eerste gastgezin verergerden de kalende plekken. Ondertussen zijn deze plekjes in de nek en hals bijna helemaal dicht en er groeien ook weer haartjes op!! We verwachten dan ook geen problemen meer met deze plekjes.

Dit is bereikt door vaak insmeren met speciale zalf van de dierenarts. Deze zalf krijgt u ook mee zodat u eerst nog even kunt doorgaan met smeren. Het buikje van Monkey is bijna helemaal kaal, het lijkt wel geschoren. Dit wordt maar niet beter. We weten dan ook niet of dit zich nog gaat herstellen.

Ondanks de leeftijd van Monkey (11 jaar) , is Monkey erg nieuwsgierig. Hij wil graag spelen dit doet hij met rinkelballetjes, maar ook met het gastgezin speelt hij graag. Het gastgezin gebruikt hiervoor een hengel. Monkey is nog heel fit merk je dan al snel. Ondanks dat hij 11 jaar is ,is Monkey nog erg nieuwsgierig, daarnaast is Monkey is nog heel fit, hij speelt nog graag met rinkelballetjes en met de hengel!

Monkey kijkt graag uit het raam naar buiten. Hij is nog nooit buiten geweest, het is dan ook niet de bedoeling dat Monkey buiten gaat komen. Hij is namelijk niet gewend om naar buiten te gaan ,maar vind het wel erg interessant wat daar allemaal gebeurd!

Wij zijn dus op zoek naar een heel lief nieuw baasje die tijd ,liefde , aandacht en een mooi plekje te bieden heeft aan deze lieverd!

U zult de liefde van hem dubbel en dwars terug krijgen!!

Tot slot krijgt Monkey nu speciale brokjes tegen allergie. Hier reageert hij goed op dus goed om dit te blijven geven. Wij zouden het super vinden als er iemand een klik voelt met deze lieverd!!!

Monkey is 2 x ingeënt, gechipt,ontvlooid , ontwormd, en gecastreerd en kost €40, en is direct plaatsbaar!

Heeft u interesse in Monkey of bent wilt u meer over hem weten? Bel dan met Marion 06-41548007

Buitenplaats gezocht

Voor deze beide geneutraliseerde katten zoeken we een buitenplaats. Dus woont u buitenaf, heeft u een manege stalletje boerderin etc en niet bij een drukke weg, dan zoeken we u. U kunt de poes en kater van ons overnemen. Als tegenvraag willen we wel dat u ze monitort, dus dagelijks eten geeft en kijkt of alles goed met ze is. Heeft u interesse bel dan met Marion 0641548007