Leopold
(gereserveerd)

Stichting Kitty Cat zoekt een huisje voor Leopold.

Leopold is een knappe, grote, aanhankelijk en een tikkeltje verlegen kater. De geschatte leeftijd is 6 jaar. Hij heeft geen makkelijk leven gehad. Als kitten is hij op de straat terecht gekomen en een zwerver geworden. Hij had het geluk dat hij een oudere dame had gevonden die hem dagelijks wat voer en aandacht gaf. Helaas was ze niet in staat om hem in huis te nemen. Deze dame is afgelopen jaar overleden en Leopold begon verloren door de buurt te zwerven totdat hij gemeld werd bij de stichting.

De eerst maanden dat hij bij zijn gastgezin zat, was hij erg terug getrokken en boos. Hij wou weinig weten van de aandacht die hij kreeg en verstopte zich het liefste. Leopold begint nu langzaam maar zeker uit zijn schulpje te komen en ontpopt zich in een ware knuffelkont. Hij vind het heerlijk om aandacht te krijgen en te kroelen.

Kinderen vind hij te druk en dan trekt hij zich een beetje terug. Ben jij iemand die heel geduldig is en hem de tijd kan gunnen om zijn zwerverbestaan compleet achter zich te laten? Dan is Leopold voor jou een hele goede match. Leopold is ontwormd, ontvlooid, gecastreerd, gechipt en 1 x geënt en kost 105,00 euro. Wilt u informatie over Leopold bel dan met Marion 0641548007.